Jarkko Jokirannasta Palloliiton eteläisen alueen seurakehityspäällikkö

Julkaistu

Jarkko Jokiranta vahvistaa Palloliiton eteläisen alueen seurapalveluja. Jokiranta siirtyy Palloliiton eteläisen alueen seurakehityspäälliköksi HJK:n organisaatiosta.

Jokiranta on toiminut neljän viimeisen vuoden ajan HJK:n B-junioreiden sekä 16-19-vuotiaiden poikien talenttivalmentajana. Aiemmin Jokiranta on työskentellyt JJK:n talenttivalmentajana ja nuorisopäällikkönä.

Jokirannan vastuualueeseen kuuluvat eteläisen alueen seuratiimin esihenkilönä toimiminen, laatujärjestelmän seura-arvioinnit, arvioinneista johdetut seurakohtaiset kehitysprojektit sekä muut alueella toteutettavat seurakehityshankkeet. Jokiranta toimii tiiviissä yhteistyössä alueen seurojen kanssa sekä on osa valtakunnallista seuratiimiä, missä tavoitteena on koko suomalaisen seuratoiminnan kehittämistyö.

Jokiranta kuuluu seurapalvelujen johtoryhmän tiimiin ja tekee tiivistä yhteistyötä aluepäällikkö Taneli Haaran kanssa, joka jatkaa edelleen seurapalvelutiimin tehtävissä.

- Olemme todella iloisia, että saamme seurapalvelutiimimme vahvistukseksi Jarkon kaltaisen vahvan seurataustan omaavan ammattilaisen. Jarkko tuo joukkueeseemme uudistetun laatujärjestelmä 2.0 -toimintamallin mukaisesti urheilutoiminnan osaamista, mikä entisestään täydentää sekä eteläisen alueen tiimin että koko valtakunnallisen tiimin osaamisalueita.

- Jarkon mukaan tulo vapauttaa aiemmin tehtävässä aluepäällikön roolin ohella toimineen Taneli Haaran työpanoksen kohdentamista seurakehitystehtäviin ja aluepäällikön tehtäviin, mikä entisestään lisää palvelukykyämme jäsenseurojemme suuntaan, seurapalvelujohtaja Timo Huttunen toteaa.

Jarkon yhteystiedot
    jarkko.jokiranta(a)palloliitto.fi, 045 869 0484